четверг, 25 мая 2017 г.

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი


   ეს მოდული დამეხმარა გამენალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით: შევქმენით ელექტრონულ ფორმაში: სავარჯიშოები , ჟურნალი, სქემა, სადაც მოცემულია კონკრეტული ინსტრუქცია, მინიშნებები, რომლის წაკითხვის შემდეგ მოსწავლე დამოუკიდებლად შესძლებს შეასრულოს სავარჯიშო და განივითაროს თვითრეგულირების უნარი.

   გეგმის შაბლონში შევიტანე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი ბავშვისთვის და სპეც საჭიროების ბავშვებისთვის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპისა და საჭიროების მოსწავლე ჩავრთო პროექტის აქტივობებში.

1 комментарий:

  1. პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა შეფასებებზე მეუბნება გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაშიდა ხშირად უწევთ თანაკლასელების ან თვითშეფასება.
    შეფასების ფორმები ემყარება დავალების განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარება, მოსწავლეებმა ერთმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები

    ОтветитьУдалить