მიმდინარე
მოდული დამეხმარა გამეანალიზეიბინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე
თვალსაზრისით. რუბრიკა დამეხმარა თვითშეფასება გამეკეთებინა მოსწავლის სავარუდო ნაშრომზე,
რასაც მოსწავლეებშიც დავნერგავ, პროექტის განხორციელებისას. კიდევ ერთხელ გადავხედე
ვიუვერის გამოყენებით შეფასების მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს, და გეგმაში ავღწერე თითოეული
შეფასების მეთოდი თავის ინსტრუმენტთან ერთად ქრონოლოგიის მიხედვით. შევქმენი მოსწავლის
სავარაუდო ნაშრომისთვის შეფასების ინსტრუმენთი -ჩეკლისტი, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება,
მიზნობრივად გააკეთოს აქცენტები თემის საკვანძო საკითხებზე, რომელსაც ნაშრომში ჩადებს.
ეს ჩეკლისთი შეუფასებს ასევე ჯგუფური მუშაობის ხარისხსაც.
Комментариев нет:
Отправить комментарий